Selasa, 19 April 2011

Vrienden~

Mijn beste vriend is een daling van ochtenddauw
droogte van de gevallen natte lever
te kunnen om de hele tuin hart te bevruchten
in de koelte

Mijn vrienden zijn de sterren aan de nachtelijke hemel snelweg
eenzaamheid die gepaard gaan met de rouwende maan
te kunnen verlichten van de donkere wereld
in de saamhorigheid

Mijn beste vriend is een schaduwboom met duizend takken
de paraplu van de ondraaglijke hitte van de zon
te kunnen schaduw bieden
die in vrede

O dwalende wind
verkondigen aan me over haar

Mijn beste vriend is een verzameling van bronwater uit de heiligemeer
helder stromend eindeloos
te kunnen zichzelf dorst te elimineren
de versheid

Mijn beste vriend is de regen die viel
een slang elke centimeter van de aarde een stoffige chronische
te kunnen om de kroon van bloemen en dedaun schone
in zuiverheid

Mijn vrienden zijn de stukken van diamant sieraden
prachtige mousserende als een weergaloze gave
te kunnen naar de geest charme verspreid
van schoonheid

O vogel geluid ambassadeur
Vertel me over haar aanwezigheid



*translate poem by Google Translate*

Tidak ada komentar: